تیرداد
این برنامه را نصب کن !

کفپوش رولی سوپریم

pvc flooring roll supreme 

کفپوش رولی سوپریم با ضخامت 1.4 میل گزینه مناسب و با کیفیت برای پوشش کف منازل ، فروشگاهی و اداری میباشد . این محصول با کیفیت بالا و در ایران تولید میشود . مقاومت در برابر آب نصب سریع و آسان و یکدست بدون هیچ خط درزی از ویژگیهای کفپوش سوپریم میباشد . 5رنگبندی با طرح چوب دارد و متراژ پوشش دهی یک رول 24 مترمربع میباشد . 

گزینه مناسبی برای پوشش دادن سطوح کف میباشد و از لحاظ قیمت به نسبت کفپوش های پی وی سی که به صورت تایل و پارکتی میباشند مناسبتر میباشد . نگهداری و نظافت آسانی دارد و میتوانید مستقیم با آب و مواد شوینده مخصوص کفپوش آن را نظافت نمائید . جنس تمام پی وی سی میباشد و با گداشتن میز وصندلی و وسایل روی آن ردی به جا نمی ماند . مناسبترین گزینه برای منازل و محیطهای اجاره ای میباشد که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مقرون به صرفه و دوام بالا میباشد . 

استفاده از کفپوش رولی سوپریم در محیطهای مسکونی ، اداری و فروشگاهی بسیار مناسب میباشد . کفپوش زولی برخلاف کفپوش های تایل بدون خط درز نصب میشود و به مرور زمان در اثر استفاده و تغییر فصول بین درز آن نمایان نمیشود . در کفپوش رولی نقوش زیبای چوب نیز وجود دارد و همانند پارکت نصب میشود . کفپوش رولی به صورت یکپارچه نصب میشود و کاملا ضدآب میباشد . 

کفپوش سوپریم را میتوانید به روی تمامی سطوح برای کف نصب نمائید . فقط باید دقت داشته باشید که زیر کار قبل از نصب میبایست کاملا تمیز باشد و بدون هیچگونه کثیفی و پستی و بلندی باشد . در سطوحی که به صورت سیمانی و بتنی هست باید سطح صاف باشد و بدون هیچگونه دون دون و ناهمواری ، و بهتر است برای نصب روی این سطوح از چسب خمیری استفاده کنید که هم بادوام تر میباشد و هم بعنوان لایه زیرسازی به نصب بهتر کفپوش سوپریم کمک میکند . در نصب کفپوش رولی دقت داشته باشید که وقتی الگوی برش را درآوردید بعد اقدام به نصب و برشکاری آن نمائید زیرار بعد از اینکه برش اشتباهی بزنید احتمال کسری آوردن از کفپوش میباشد . بهترین روش برای اندازه گیری کفپوش رولی طول در عرض محیط را متر کنید سپس در یکدیگر ضر کنید تا مساحت کلی محیط به متر مربع درآید و برای اطمینان بیشتر و برشکاری و پرت کار 2 متر بیشتر تهیه نمائید . بهتر است تکه اضافی بزرگتر را برای موارد تعمیرات و در صورت آسیب دیدن و خراشیدگی سهوی نگهداری نمائید و به راحتی آنرا تعویض نمائید . 

نصب کفپوش رولی سوپریم :

برای این کار چند پیش نیاز وجود دارد . 

در صورتیکه سطح شما دارای موکت هست آن را بردارید و در صورت داشتن چسب زیر کار ، آن را با تینر فوری تمیز کنید .

سطح قبل از نصب میبایست جارو کشیده شود و سپس تی نمدار بکشید تا هرگونه کثیفی و خاک را پاک کرده باشید 

در صورتیکه سطح مورد نظر دارای خرابی ، شکستگی ، خردگی و روندگی میباشد آن را توسط سیمان یفید و چسب چوب بپوشانید به طوریکه تمام سطح یکدست و هموار شود و بعد از خشک شدن اقدام به نصب کفپوش نمائید .

ابزار مورد نیاز برای نصب بسیار ساده و در دسترس میباشد کاتر برای برش کاری ، یک تکه پوب یا میه پرده بعنوان خط کشی و برشکاری صاف و در نهایت در صورت نیاز چکش پلاستیکی برای کوبیدن و مرحله نهایی نصب و خروج هوا از زیر کفپوش رولی سوپریم 

استفاده از چسب خمیری برای کفپوش بهترین گزینه میباشد و بدون بو میباشد و زمان گرفتن چسب حدود 24ساعت میباشد 

نکته :

در صورتیکه کفپوش را با چسب خمیری نصب میکنید سعی کنید در محیط آبریزی نداشته باشید تا چسب کامل جذب کفپوش و سطح زیری شود .

زمانیکه از چسب صنعتی استفاده میکنید به دلیل دارا بودن تینر حتما  طبق دستورالعمل چسب نصب کنید و زمان هواخوری به چسب دهید تا بعد از نصب گاز تولید شده باعث پف کردن و ایجاد حباب در کفپوش نشود

مشخصات کفپوش SUPREME

جنس : تمام پی وی سی 

ضخامت : 1.4 میل 

عرض : 2 متر 

طول : 12 متر

متراژ یک طاقه : 24 مترمربع

مقاوم در برابر تردد وسایش 

دارای لایه محافظ از رنگ کفپوش

مقاوم در برابر صندلی چرخدار

ضدآب 

کفپوش رولی یکی از انواع کفپوش‌های ساختمانی است که از جنس پی وی سی (PVC) ساخته می‌شود. این نوع کفپوش، علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری نسبت به کفپوش‌های دیگر مانند پارکت، کاشی، سنگ، و اپوکسی دارد.
 
ویژگی‌های کفپوش رولی عبارتند از:
 
انعطاف‌پذیری بالا: کفپوش رولی از جنس پلاستیک انعطاف‌پذیری بالایی دارد.
مقاومت در برابر رطوبت: این کفپوش مقاومت خوبی در برابر رطوبت و آب دارد.
تنوع طرح و رنگ: طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در کفپوش رولی وجود دارد.
سهولت نصب: کفپوش رولی به صورت یک تکه و موکتی روی سطح زمین پهن می‌شود و توسط چسب‌های مخصوص به سطح زمین می‌چسباند.
با توجه به قیمت نسبتاً ارزان و ویژگی‌های منحصر به فرد، کفپوش رولی یک انتخاب هوشمندانه برای زیباسازی فضاهای داخلی است. این کفپوش را می‌توان حتی روی سرامیک یا کاشی‌های قدیمی نصب کرد. تنوع طرح و رنگ آن به حدی زیاد است که مشکل پسندترین افراد هم می‌توانند طرح مورد نظرشان را انتخاب کنند.
 
مهم است به یاد داشته باشید که کفپوش رولی از جنس پی وی سی تولید می‌شود و به جهت شکل ظاهری رول‌مانند، این محصول به عنوان “کفپوش رولی” شناخته می‌شود. از نظر کیفیت و ساختار، همه ویژگی‌های کفپوش‌های پی وی سی تایل برای این محصول نیز وجود دارد
مطالب مرتبط
تنظیمات

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :

پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
3 + 5 = ?

خالی

ورود

ثبت نام