تیرداد
این برنامه را نصب کن !

نصاب پارکت لمینت

نصب پارکت لمینت جدا از کیفیت محصول خریداری شده مسآله ای بسیار مهم میباشد.نظم دادن نصاب پارکت به نقوش پارکت در کف و برش های درست برای هدر ندادن پارکت لمینت میتواند توسط نصاب امری مهم باشد . نصاب پارکت با در نظر گرفتن فاصله 8میل از کناره دیوار میتواند برای انبساط و انقباض که  در فصول مرتبط برای پارکت رخ میدهد نصب پارکت را انجام دهد.نصاب پارکت برای شروع کار میبایست چند تایل پارکت را از عرض آنها برش داده تا بتواند بصورت چیدمان آجری پارکتها را شروع به نصب کند. پیش از شروع نصب بهتر است سطح مورد نظر کاملا تمیز شده باشد و با تی نیز گرد و خاک به جا مانده نیز تمیزکاری شود .

در مرحله اول فوم به صورت رول به روی سطح پهن میشود و نصاب پارکت شروع به نصب آنها میکند.بهتر از نیمی از کار به صورت ستونی توسط نصاب پارکت چیده شود و شروع ستون بعدی با تایل های بریده شده که پیشتر به آن اشاره کردیم نصب پارکت انجام شود .حالا به مرحله ضربه زدن با وسایل مخصئی به عرض پارکت توسط نصاب میرسیم گه اینکار باید با نهایت دقت و ظرافت انجام شود تا آسیبی به کلیک ها وارد نشود .نصاب پارکت میبایست بعد از اتمام کار فضا را جارو کشیده و تحویل خریدار نماید .

تیرداددکور در نظر دارد از واجدین شرایط در تمامی استان ها و شهرهای ایران در زمینه نصب پارکت لمینیت،دیوارپوش،کفپوش و سقف کاذب و نصب کناف و کارهای مرتبط دعوت به همکاری نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه معرفی  فعالیت شما در سایت تیرداددکور با ارسال SMS کلمه تیرداد  به شماره 09128152114 میتوانید از شرایط عضویت در خانواده تیرداددکور مطلع شوید.

 

 

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :

    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    2 + 2 = ?

    خالی

    ورود

    ثبت نام