تیرداد
این برنامه را نصب کن !

دکوراسیون رژیمی

10 روش برای کاهش وزن کاهش وزن با دکوراسیون خانه! هر دو مواردی کاملا متفاوت هستند. مگر اینکه دستگاه‌های بدنسازی را با مبلمان جایگزین کنید، اما آیا می‌دانید وجه اشتراک آنها چیست؟در این مطلب، 10 نکته برای کاهش وزن در فرایند تغییر دکوراسیون را به شما می‌گوییم.

کاهش وزن با دکوراسیون خانه! هر دو مواردی کاملا متفاوت هستند. مگر اینکه دستگاه‌های بدنسازی را با مبلمان جایگزین کنید، اما آیا می‌دانید وجه اشتراک آنها چیست؟در این مطلب، 10 نکته برای کاهش وزن در فرایند تغییر دکوراسیون را به شما می‌گوییم.

 

1 - تلویزیون را در اتاقی قرار دهید که جایی برای نشستن نیست.  اگر تماشا کردن تلویزیون سخت یا آزاردهنده باشد، کمتر آن را انجام می‌دهید. (صبر کنید، چه کسی اتاقی دارد که در آن جایی برای نشستن وجود ندارد؟


2 - اگر تلویزیون باید در اتاق بماند، روی آن را بپوشانید یا در کمدی قرار دهید و تنها در مواقع خاص، پوشش آن را بردارید.


3 -  شجاعانه از شر تلویزیون خلاص شوید.  وقتی تلویزیون ندارید، دیگر روی کاناپه و جلوی آن دراز نمی‌کشید. این حالت هم برای بدن مفید است و هم برای ذهن. البته، در ابتدا این کار شما را ناراحت می‌کند.



4 - غذا و خوراکی را فقط در آشپزخانه نگه دارید. زمانی که در نقاط مختلف خانه یا محل کار شما، کاسه‌ای پر از شکلات قرار دارد، سرگرم شدن با آن ساده‌ترین راه است، اما اگر برای خوردن غذا مجبور باشید که

به آشپزخانه بروید، با احتیاطی بیشتر فکر می‌کنید که آیا واقعا گرسنه هستید یا خیر. از این رو، به‌جای کاسه‌های شکلات، گیاه یا گل قرار دهید و به این ترتیب، کاری تازه نیز انجام دهید.
 

5 - از میوه‌ها در دکوراسیون استفاده کنید.  هنگامی که برای خوردن چیزی به آشپزخانه می‌روید، کاسه‌ای از میوه‌های تازه روی پیشخوان  یا میز،  انتخابی سالم‌تر به عنوان میان وعده شما خواهد بود. 
 

6 - فضا را برای ورزش خالی کنید. اگر در خانه فضای کافی نداشته باشید، ورزش کردن مشکل خواهد بود. مکانی را در خانه در نظر بگیرید که همیشه، خالی از هرگونه ریخت و پاش و اشیای بزرگ باشد.

اگر بتوانید تشک تمرین در آنجا بیندازیدو بدون تمیز کردن اتاق یا تکان دادن میز، دراز و نشست بروید، احتمال اینکه به‌طور مرتب این کار را انجام دهید، زیادتر است 
 

7 - تایمری زیبا بخرید و روی پیشخوان قرار دهید و هنگامی که مشغول فعالیت‌های نشستنی مانند خرید اینترنتی یا تماشای تلویزیون هستید، آن را تنظیم کنید. زمانی که تایمر متوقف شد، برای پیاده‌روی بیرون بروید: راه بروید و راه بروید.
 

8 - فضایی برای دوچرخه‌ خود ایجاد کنید. از آنجا که قرار دادن دوچرخه در آپارتمان کمی مشکل است، فضا را برای جایگاهی دیواری بررسی کنید یا از دوچرخه‌های تاشو استفاده کنید. اگر دوچرخه داخل خانه باشد، بیشتر از آن استفاده می‌کنید.
 

9 - چراغ‌ها را به تایمر وصل کنید. اگر بیدار شدن و ورزش کردن هنگام صبح، کاری دشوار است، چراغ‌های اتاق را با تایمر تنظیم کنید تا با به صدا درآمدن ساعت، روشن شوند. با این روش، واقعا از خواب بیدار می‌شوید

هرچند، ممکن است کمی آزاردهنده باشد.
 

10 - اتاق خود را تمیز و مرتب نگه دارید. اگر تختخواب خود را مرتب کنید و اتاق شما تمیز باشد، شب‌ها و هنگام خواب، اتاق دعوت‌کننده‌تر است و خواب شبانه شما آرام‌تر خواهد بود. اگر سر ساعت بخوابید،

زمانی کمتر را به میان وعده آخر شب اختصاص می‌دهید و بیشتر می‌خوابید که این امر به شما کمک می‌کند که از وزن  خود کم کنید.

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :

    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    5 + 1 = ?

    خالی

    ورود

    ثبت نام