تیرداد
این برنامه را نصب کن !

پارکت آیدا

پارکت لمینت پوشش کف مناسبی میباشد از لحاظ سرعت نصب به نسبت متریال های دیگر مانند سرامیک و سنگ بالاتر میباشد .برای نصب پارکت نیاز به مصالح خاصی نیست در نصب پارکت شما نیاز به زیرسازی ندارید مگر در مواردی که کف استاندارد برای نصب پارکت لمینت نباشد.

 

برای نصب پارکت لازم است زمان 24 الی 48 ساعت قبل کالا در محل باشد تا با هوای محیط نصب تطابق پیدا کند. بهتر است برای نصب استاندارد پارکت محیط نصب هم دما با محیطی باشد که در آن زنذگی میکنید بطور مثال اگر در فصل طمستان اقدام به خرید و نصب پارکت لمینت میکنید محیط خانه گرم باشد (در مواردی که داخل خانه سکونت ندارید و خانه خالی است بهتر است این شرایط نیز انجام شود ).

نصب پارکت بستگی به نوع کلیک پارکت لمینت و متراژ به طور میانگین 3الی 10ساعت طول میکشد .حداقل متراژ برای نصب پارکت لمینت 50مترمربع میباشد که در غیراینصورت دستمزد حداقلی از شما دریافت میشود یعنی اینکه وقتی شما 6متر الی 49 مترمربع کار نصب پارکت داشته باشید اجرت نصب شما بستگی به تعرفه نصاب (از متری 3هزار تومان الی 12هزارتومان در برخی از شهرستانها )به صورت حداقل محاسبه میشود بطور مثال اجرت حداقل نصب پارکت 200.000 هزار تومان میباشد.

در نظر داشته باشید که اجرت نصب قرنیزها،پادری(جداکننده،قطع کننده) ودیگر ملحقات به صورت مجزا محاسبه میشود و در صورت نیاز به زیر سازی قبل از نصب و به تشخیص نصاب هزینه توافقی میباشد.

قبل از نصب پارکت زیر آن یک لایه فوم پهن میشود که هم عایق صوتی و هم عایق حرارتی محسوب میشود و قبل از خرید فوم به نسبت بودجه و فضای خود میتوانید از تنوع فوم ها نیز استفاده کنیدو در نظر داشته باشید که فوم هیچگونه تاثیری در صدای جیر جیر کلیک پارکت ها ندارد و فقط صرفا برای صدای تردد پا و عایق صوتی و حرارتی مناسب میباشد .

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :

    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    8 + 6 = ?

    خالی

    ورود

    ثبت نام